niedziela, 19 grudnia 2010

Wybuchowy post ;)

Jeszcze w październiku wymyśliłam sobie dekupażowe bombki z motywami retro. Przygotowałam styropianowe kule, nakleiłam wybrane motywy i ... odłożyłam sprawę na później. A wiadomo, że dokańczanie i poprawianie to najgorsze zadania. Golutkie bombki leżały, "marzły" i czekały na lepsze czasy. Do wczoraj.
Wczoraj w sprawie bombek nastąpił przełom. Nabrały trochę koloru, sporo lakieru i ciepełka z kaloryfera. Dzisiaj wystroiły się jeszcze w brokat, przepasały się wstążką, a tuż przed wyjściem ubrały się w celofanowy płaszczyk. Tak, tak, niewdzięczne poszły w świat - najzagorzalsza ambasadorka moich wytworów - babcia mojego męża - podarowała je swoim koleżankom. Niech cieszą oko nowych właścicielek!

Bombka w tonacji zielono - srebrnej.





Czerwień ze złotem.

Czerwony kolor w symbolice Bożego Narodzenia to pamiątka po rajskim jabłku. Złocone ozdoby to symbol obfitości. Czerwono-złote kolory zwiastują bogactwo. Czerwień ma także odpędzać choroby, a złoto - wróżyć urodzaj.


1 komentarz:

  1. Trudno uwierzyć, że to były zwykłe styropianowe kulki. Niesamowite i piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...