sobota, 28 stycznia 2012

Side step card z balonikiem

Staram się nie robić noworocznych postanowień. Wytrwałość nie jest moją mocną stroną. W tym roku jednak - mały wyjątek - postanowienie, które nie wymaga systematyczności, a da (mam nadzieję!) mnóstwo radości. Chciałabym zmierzyć się z bardziej skomplikowanymi, przestrzennymi, formami kartkowymi. Niech to będzie mój prywatny Projekt "Nowy Rok" ;)
Pokazywałam już easel card oraz shadow box card. Dzisiaj kolej na side step card.



Kwiatek w dole kartki wykonałam sama - wykorzystując wykrojnik kwiatki - różyczki.


Garść wskazówek, jak wykonać powyższy balonik, znajdziecie TUTAJ;)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie challenge #88 w Colour Create Challenge - pink & green.

Wykorzystany papier to Galeria Papieru.


{EDIT: 08-07-2015}
Sprawdź "odświeżoną" wersję tej kartki -> Liftuję side step card z balonikiem  ;)
Please check new wersion of this side step card :)

12 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Nie znałam wcześniej takiej pięknej formy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest!! nie mogę się napatrzeć ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! I ta kartka i poprzednie... Oj, chciałabym się naumieć takich - będę Cię na spotkaniu w odpowiednim czasie molestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrobimy "handel wymienny", bo i ja u Ciebie podpatrzyłam fajne rzeczy ;)) Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. What a beautiful creation. Fabulous design and
    lovley use of our colours:-))
    Thanks for joining in with us over at Colour Create.
    Sylvia

    OdpowiedzUsuń
  5. wow what a fantastic card, the balloon is a brilliant idea...thanks for joining in with the Colour Create challenge
    Mina xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest tak delikatna, że ma się wrażenie iż ten balonik uniesie ją w powietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wspaniałego. Cudowne są Twoje prace, na pewno będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, gorgeous work, love it so much!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...