wtorek, 15 grudnia 2015

Grudniownik 2015

Mój pierwszy albumo-notes dokumentujący świąteczne przygotowania, 
powstał pod okiem Gosi Salamon na Scrap Butikowych warsztatach.
Na wspomnienie świetnej atmosfery tamtego spotkania uśmiech pojawia mi się na twarzy 
i wszystkim uczestniczkom jeszcze raz życzę Wszystkiego Craftowego :)

Wracamy jednak do grudniownika :)
Tu jeszcze w wersji saute, ale zdjęcia już się gromadzą w kolejce do wywołania :)






Każda "strona" albumu jest tak naprawdę kopertą, 
do której można włożyć i zdjęcia, i zapiski, a nawet drobne pamiątki!


 




I jeszcze parę zdjęć autorstwa Gosi z warsztatów.





I "okładkowe" zdjęcie całej imprezy prosto od Kacper Salamon Fotografia :)



Pozdrawiam Was serdecznie!

4 komentarze:

  1. I ja tam byłam pyszną kawę piłam i tworzyłam razem z Tobą gwiazdo moja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że niedługo powtórka tej kawy będzie :D

      Usuń
  2. Agata what a gorgeous book beautiful done
    Gr Karin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...