czwartek, 17 grudnia 2015

W małym, białym domku...

Pora na mój kolejny inspiracyjny post na blogu CRAFTfun!
 Przygotowałam lampion w postaci Zimowego Domku.

Pomiędzy pieczeniem pierników i szukaniem prezentów, 
warto znaleźć czas na wykonanie zimowych dekoracji :)


Tekturki pokryłam gessem i odbiłam kilka stempli.


 

Przez maskę/szablon nałożyłam pastę modelującą, 
co dało ciekawą fakturę.


Border sople pozwolił na podkreślenie mroźnego charakteru dekoracji.


Za pomocą pasteli w kredkach i mokrego pędzelka, 
w kilku miejscach dodałam ścianom nieco koloru. 
Całość oprószona została białym, delikatnie mieniącym się brokatem.






 Umieszczone w środku lampki choinkowe sprawiają, 
że wieczorem rozświetlają się okienka domku, 
a firanki rzucają wokoło ciekawe cienie.




Pozdrawiam serdecznie!

Bligu




6 komentarzy:

  1. Wow ale magiczny jestem pełna podziwu dla każdego detalu !!!! Jest absolutnie fantastyczny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały biały domek ... cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona. Nawet firaneczki ma:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata stunning house and gorgeous decorations
    Gr Karin

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wow wow this is amazing. Absolutely stunning x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...