sobota, 15 kwietnia 2017

Podwójne zakochanie - Promo Cross ze Studio Forty

Dzisiejsza inspiracja powstała w ramach kwietniowej współpracy  
Piątek Trzynastego i Studio Forty.
Zachęcamy do pracy z produktami obu fantastycznych polskich marek!


Dlaczego podwójnie? 
Po pierwsze jestem na tych zdjęciach z mężem - więc wiadomo ;) 
Po drugie - na zdjęciach jest moja wielka miłość - polskie morze!

Album od podstaw robiłam sama. Jego baza ma harmonijkową konstrukcję, 
więc kolejne karty nie mogły być zbyt warstwowe. 
Jednak dzięki pasującym papierom, die-cutom i naklejkom 
udało mi się wydobyć wspomnienia tamtego październikowego wyjazdu.


Oczywistym wyborem okazała się kolekcja Kolory miłości
z której (poza podstawowymi arkuszami) wykorzystałam naklejki i zestawy kart do journalingu.
Wspomniane dodatki - naklejki i die-cuty - idealnie dopowiedziały tekst do zdjęć 
i zwolniły mnie z konieczności uzupełniania dopiskami. 
Użyłam transparentnych zestawów Good Mood, Nice & Sweet 
oraz kolorowych Round & Round 2 i napisów Słowa, słowa, Words, words i Just words. 
Przysłowiową wisienką na torcie okazały się die-cuty Everyday Magic.



















Pozdrawiam serdecznie!


1 komentarz:

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...